SPORT versus… „scuze”

SPORT versus… „scuze”

Dragii mei, v-ați întrebat probabil de atâtea ori de ce nu aveți chef/ motivație ca să vă apucați să faceți mișcare în mod consecvent și tot de atâtea ori ați evitat să fiți sinceri cu voi înșivă, preferând să invocați o mulțime de motive care vă erau la îndemână, deoarece fac parte din rutina voastră zilnică.

Haideți să simplificăm lucrurile și vă invit la o mică introspecție, care nu va dura mai mult de 5 minute. Ba mai mult, pentru a clarifica haosul gândurilor, luați o foaie de hârtie și un pix și scrieți cel puțin 5 motive pentru care amânați să faceți sport.
Veți observa cât de ușor vă autosabotați ocupându-vă majoritatea timpului cu sarcini dedicate altora și mai puțin vouă înșivă.

Dacă reușiți să vă schimbați PUȚIN modul de gândire referitor la prioritățile voastre, veți vedea cât de simplu și ușor veți găsi oportunități de a face ceea ce ați dorit demult și mai ales ceea ce vă place.
MĂCAR 1 oră pe zi!

  • Sportul este mai sănătos și mai ieftin decât orice medicament! ❤️
  • Sportul ne binedispune! 🤩
  • Sportul ne calmează și ne înviorează! 🧘‍♀️
  • Sportul ne întinerește! 🤸‍♀️
  • Sportul ne îmbunătățește memoria! 🧠
  • Sportul ne îmbunătățește calitatea somnului! 😴
  • Sportul ne călește fizic, emoțional și mental! 🕉
  • Sportul ne învață să relaționăm armonios și durabil! 👨‍👩‍👧‍👦

Nu te opri aici

Explorează mai mult

SUPA și beneficiile ei în alimentație

SUPA și beneficiile ei în alimentație Consumatorii de supă tind să fie mai slabi și au șanse mai mici să devină supraponderali. Aceeași consumatori tind să aibă și diete mai sănătoase. Supele trebuie să conțină legume, zarzavaturi și eventual carne, care necesită mestecarea lor, NU transformate în creme, deoarece le crește conținutul caloric și nu

Schimbarea obiceiurilor

Schimbarea obiceiurilor Pentru a putea schimba ceva in viața și obiceiurile noastre este necesar să depunem un efort de voință, în primul rând psihic și emoțional, iar apoi unul fizic și atitudinal. Orice schimbare aduce un oarecare disconfort, deoarece au loc modificări ale paternurilor/ obiceiurilor biologice, neurologice, bio-chimice și chiar genetice. Trebuie să înțelegem și

Importanța hidratării în timpul efortului fizic

Importanța hidratării în timpul efortului fizic Apa reprezintă aproximativ 70% din totalul greutății corporale.În timpul activităților fizice, din cauza faptului că temperatura corpului crește considerabil și direct proporțional cu intensitatea efortului, se pierde o cantitate destul de mare de apă atât pentru reglarea temperaturii corpului, cât și ca urmare a reacțiilor bio-chimice mai intense. Hidratarea

Scroll to Top