Ce este BodyRevolution?

CrossFit

  • Antrenamente de intensitate mare;
  • Cuprinde exerciții de tonizare efectuate în 3 blocuri (grupe de exerciții) ;
  • În fiecare bloc, printre exercițiile de forță, este inserat câte un exercitiu de High Impact (sărituri sau alergări pe loc), cu o durtă de circa 20 de secunde;
  • Intensitatea antrenamentelor este mare, pulsul putând ajunge până la 150-160 BPM, în funcție de forma fizică a fiecăruia;
  • Pauza dintre exerciții este mică, o caracteristică de bază a acestui tip de antrenament și care-i determină intensitatea crescută;
  • Se realizează cu consum energetic mare, între 400-550 kcalorii;
  • Exercițiile sunt preponderent de tip multijoint (multiarticulare), care implică mai multe grupe musculare și, ca atare, vor determina creșterea intensității prin creșterea pulsului și a frecvenței respiratorii;
  • Este un antrenament în care ne jucăm cu pulsul, crescându-l și scăzându-l prin combinarea exercițiilor ce implică grupe musculare mari cu cele mici, cele din trenul superior cu cele din trenul inferior, prin exerciții de
  • High Impact sau prin alternarea ritmului de execuție (mai lent sau mai rapid);
  • Exercițiile sunt extrem de diversificate, de la cele cu propia greutate a corpului până la cele cu diverse obiecte ACCESIBILE TUTURORflacoane cu apă de 1-2-5 litri (sau gantere), scaun, rucsac, prosopele sau discuri de alunecare, fitball (minge mare), saltea, benzi elastice lungi sau scurte (de rezistenta mică sau medie), saculeți pentru picioare, băț/ baston, kettlebell,
  • Se recomandă cu precădere avansaților, însa poate fi efectuat și de începatori cu recomandarea ca exercițiile să se efectueze într-un ritm mai lent și controlat, până învață corect execuția miscărilor și până se acomodează cu efortul, cu greutăți mici sau fără ele, în vederea evitării accidentărilor – toate aceste indicații sunt specificate în timpul antrenamentelor, cu variante de exerciții pentru începători/ neantrenați.

BodyFit

  • Intensitatea acestor antrenamente este medie spre mică, pulsul variind între 120-140 BPM;
  • Grupele musculare implicate sunt în principal mai mici (umeri, biceps, triceps, abductori, adductori, fesieri, piept, lombari etc.);
  • Caloriile consumate în aceste antrenamente variază între 350-400 kcalorii, ÎNSĂ cu un consum energetic mai mare realizat din grăsimea corporală;
  • Perfecte pentru începatori/ neantrenați, dar și pentru avansați ca o modalitate de refacere activă între două antrenamente intense de CrossFit;
  • Exercițiile se efectuează cu propria greutate a corpului sau cu diverse obiecte, ca și cele enumerate la antrenamentul de CrossFit.
  • Ai încercat de nenumărate ori să slăbești sau să fii consecvent într-un program și n-ai reușit?
  • Nu te mai motivează și bucură nimic în viață?
  • Nu te mai motivează și bucură nimic în viață?

ACUM e momentul TĂU, momentul să încerci ceva nou, accesibil și eficient cu programul BodyRevolution!

Nici măcar nu trebuie să părăsești confortul casei tale pentru a te stresa în plus expunându-te în vazul tuturor la gym (dacă ești mai timid/ă), nici să stai la coadă la recepție ca să ajungi (într-un sfârșit) în vestiar și să te simți jenat/ă să te schimbi în echipament sportiv sau să mergi la duș, ba chiar poti să-ți salvezi timpul cu drumul dus-intors până la sală și căutarea unui loc de parcare alegând să te antrenezi în intimitatea living-ului tău cu programul BodyRevolution!

Cu probleme asemanatoare m-am identificat și eu, la un moment dat, când am încetat sportul de performanță și, timp de un an, am ajuns într-o stare sedentară și de debusolare, incepând să mă confrunt cu dificultăți de respirație și oboseală la cele mai mici eforturi și ușoare stări depresive. Acela a fost momentul în care am decis să fac o schimbare, care s-a dovedit majoră, și, pe lângă profesia de profesor de educație fizică și sport, am început să invăț și să mă specializez în domeniul aerobic-ului, din dorința de a-mi îmbunătăți calitatea vieții și de a împărtăși cu toți cei cu care intram în contact efectele benefice și satisfacțiile pe care ți le poate oferi mișcarea.

ACUM este cel mai bun moment să faci o schimbare în viața ta, să fii mai sănătos/oasă, mai frumos/ oasă și mai energic/ă și să fii un exemplu pentru cei din jurul tău, cu atât mai mult pentru copiii tăi!

DE CE SĂ ALEGI BODYREVOLUTION?

Exercițiile se realizează combinat, cu propria greutate a corpului și/ sau cu gantere (flacoane cu apă), benzi elastice, kettlebell, fitball (minge mare), saltea, săculeți pentru glezne, discuri de alunecare, băț/ baston, rucsacuri (umplute cu cărți, flacoane cu apă) etc.

Programul este accesibil tuturor, cu condiția să se respecte întocmai indicațiile și sfaturile oferite de-a lungul antrenamentelor, cu garanția succesului în atingerea scopurilor propuse, fie ele de pierdere în greutate și/ sau de tonifiere musculară și de stabilitate articulară.

Scroll to Top