Ce este BodyRevolution?

CrossFit

  • Antrenamente de intensitate mare;
  • Cuprinde exerciții de tonizare efectuate în 3 blocuri (grupe de exerciții) ;
  • În fiecare bloc, printre exercițiile de forță, este inserat câte un exercitiu de High Impact (sărituri sau alergări pe loc), cu o durtă de circa 20 de secunde;
  • Intensitatea antrenamentelor este mare, pulsul putând ajunge până la 150-160 BPM, în funcție de forma fizică a fiecăruia;
  • Pauza dintre exerciții este mică, o caracteristică de bază a acestui tip de antrenament și care-i determină intensitatea crescută;
  • Se realizează cu consum energetic mare, între 400-550 kcalorii;
  • Exercițiile sunt preponderent de tip multijoint (multiarticulare), care implică mai multe grupe musculare și, ca atare, vor determina creșterea intensității prin creșterea pulsului și a frecvenței respiratorii;
  • Este un antrenament în care ne jucăm cu pulsul, crescându-l și scăzându-l prin combinarea exercițiilor ce implică grupe musculare mari cu cele mici, cele din trenul superior cu cele din trenul inferior, prin exerciții de High Impact sau prin alternarea ritmului de execuție (mai lent sau mai rapid);
  • Exercițiile sunt extrem de diversificate, de la cele cu propia greutate a corpului până la cele cu diverse obiecte ACCESIBILE TUTURORflacoane cu apă de 1-2-5 litri (sau gantere), scaun, rucsac, prosopele sau discuri de alunecare, fitball (minge mare), saltea, benzi elastice lungi sau scurte (de rezistenta mică sau medie), saculeți pentru picioare, băț/ baston, kettlebell,
  • Se recomandă cu precădere avansaților, însa poate fi efectuat și de începatori cu recomandarea ca exercițiile să se efectueze într-un ritm mai lent și controlat, până învață corect execuția miscărilor și până se acomodează cu efortul, cu greutăți mici sau fără ele, în vederea evitării accidentărilor – toate aceste indicații sunt specificate în timpul antrenamentelor, cu variante de exerciții pentru începători/ neantrenați.

BodyFit

  • Intensitatea acestor antrenamente este medie spre mică, pulsul variind între 120-140 BPM;
  • Grupele musculare implicate sunt în principal mai mici (umeri, biceps, triceps, abductori, adductori, fesieri, piept, lombari etc.);
  • Caloriile consumate în aceste antrenamente variază între 350-400 kcalorii, ÎNSĂ cu un consum energetic mai mare realizat din grăsimea corporală;
  • Perfecte pentru începatori/ neantrenați, dar și pentru avansați ca o modalitate de refacere activă între două antrenamente intense de CrossFit;
  • Exercițiile se efectuează cu propria greutate a corpului sau cu diverse obiecte, ca și cele enumerate la antrenamentul de CrossFit.
  • Ai încercat de nenumărate ori să slăbești sau să fii consecvent într-un program și n-ai reușit?
  • Nu te mai motivează și bucură nimic în viață?
  • Nu te mai motivează și bucură nimic în viață?

ACUM e momentul TĂU, momentul să încerci ceva nou, accesibil și eficient cu programul BodyRevolution!

Nici măcar nu trebuie să părăsești confortul casei tale pentru a te stresa în plus expunându-te în vazul tuturor la gym (dacă ești mai timid/ă), nici să stai la coadă la recepție ca să ajungi (într-un sfârșit) în vestiar și să te simți jenat/ă să te schimbi în echipament sportiv sau să mergi la duș, ba chiar poti să-ți salvezi timpul cu drumul dus-intors până la sală și căutarea unui loc de parcare alegând să te antrenezi în intimitatea living-ului tău cu programul BodyRevolution!

Cu probleme asemanatoare m-am identificat și eu, la un moment dat, când am încetat sportul de performanță și, timp de un an, am ajuns într-o stare sedentară și de debusolare, incepând să mă confrunt cu dificultăți de respirație și oboseală la cele mai mici eforturi și ușoare stări depresive. Acela a fost momentul în care am decis să fac o schimbare, care s-a dovedit majoră, și, pe lângă profesia de profesor de educație fizică și sport, am început să invăț și să mă specializez în domeniul aerobic-ului, din dorința de a-mi îmbunătăți calitatea vieții și de a împărtăși cu toți cei cu care intram în contact efectele benefice și satisfacțiile pe care ți le poate oferi mișcarea.

ACUM este cel mai bun moment să faci o schimbare în viața ta, să fii mai sănătos/oasă, mai frumos/ oasă și mai energic/ă și să fii un exemplu pentru cei din jurul tău, cu atât mai mult pentru copiii tăi!

DE CE SĂ ALEGI BODYREVOLUTION?

Exercițiile se realizează combinat, cu propria greutate a corpului și/ sau cu gantere (flacoane cu apă), benzi elastice, kettlebell, fitball (minge mare), saltea, săculeți pentru glezne, discuri de alunecare, băț/ baston, rucsacuri (umplute cu cărți, flacoane cu apă) etc.

Programul este accesibil tuturor, cu condiția să se respecte întocmai indicațiile și sfaturile oferite de-a lungul antrenamentelor, cu garanția succesului în atingerea scopurilor propuse, fie ele de pierdere în greutate și/ sau de tonifiere musculară și de stabilitate articulară.

Scroll to Top